maandag 9 april 2012

nog een hanger en cadeauverpakking

Ik heb nog een hanger gemaakt met bloemetjes en een vlinder. Deze was voor een speciaal doel.
Gisteren was ik namelijk jarig en ik zou een ochtendjas krijgen (zelf uitgezocht) en daar wilde ik een mooie hanger bij. Ben heel erg verwend, veel bloemen, orchidee, afstandsbediening, pendaalemmer, snoepgoed, hartjes van riet en een hele mooie nachtjapon voor de zomer.
Ik kreeg ook een hele mooie cadeau verpakking. Een chipskoker beplakt met servetten en erin zat een kringelsjaal.


Te mooi om weg te doen, staat nu voor sier in de slaapkamer.

2 opmerkingen:

  1. He Renske, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ben jij heerlijk verwend. Ben jij ook zo gek op orchideeën?
    Heerlijk om ook nog een vrije dag na je verjaardag te hebben.
    Je hanger is mooi geworden. Ik vind die vlindertjes zo leuk (ook om te maken trouwens).
    Wat een geweldig idee om een chipskoker te versieren met servetten. Dit is er zeker een om te bewaren!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ben helemaal gek op orchideeën, het is ook zo leuk als je ze zelf weer in bloei krijgt.
      die chipskoker vond ik ook een heel leuk idee.

      groetjes

      Verwijderen