woensdag 18 april 2012

en klaar is ie........

Mijn bezemsteel gehaakte (of stokgehaakte) sjaal. Het was leuk om te doen, naar mate ik vorderde ging het steeds handiger. Ik vind het een heel mooi motiefje, een beetje kant.
De wol met dit kleurverloop is erg mooi, helemaal naar mijn zin.
Ik heb de beide uiteinden aan elkaar gehaakt zodat ik de sjaal als een kol kan dragen, en hij is lekker warm. Zal hem dus voorlopig nog niet dragen, hoop toch op mooi lente weer. Netjes opgevouwen ligt hij nu al in de kast om er hopelijk pas in oktober uit te komen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Renske!

    http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik nou ook nog eens een keer doen! Ik heb hem al zo vaak langs zien komen. Die van jou is mooi geworden. Het is inderdaad een goed idee om er garen voor te gebruiken met een mooi kleurverloop. Wie weet komt er nog een frisse dag dat je de sjaal toch graag nog even om hebt ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen