zaterdag 10 maart 2012

uitprobeersels 2



Ik had dus twee log cabins gemaakt, deze maakte ik aan elkaar met een wit katoen stofje, en ook aan de boven en onderkant kwam dit stofje. Maar toen vond ik het toch wel erg wit en saai. Ik had al een heleboel hexjes liggen en daar heb ik een lange rij van gemaakt, en deze op de witte strook onder en boven vast genaaid.


 
Zoals jullie vast al zien heb ik totaal niet gelet op de draad richting, of patroon. De blokjes gaan alle kanten op. En beginners fout zullen we maar zeggen.
En dat is ook meteen het mooie van mijn projectje, al doende leert men. We gaan gewoon verder, met foutjes maar dat is ook leuk want als hij ooit in volle glorie op mijn bed komt te liggen dan wel met een verhaal: wat ging fout,wat ging goed en wat heb ik geleerd.
Maar aansluiten bij een quilt clubje dat doen we nog maar even niet, zou me dood schamen tussen al die mooie dingen

1 opmerking:

  1. Van je fouten leer je. En bovendien: je maakt je eigen quilt. Ik vind het leuk om te zien hoe je er verder mee gaat. Ik ben benieuwd...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen