zondag 4 maart 2012

kaarten borduren




Ik heb deze kaarten geborduurd. Een krokus en een narcis. De narcis is na het borduren ook nog ingekleurd een heel mooi effect alleen zie je op de foto het borduur werk niet goed.
Ook klokjes bloemetje en èèn met allerlei sterretjes. Het was erg leuk om te doen.
Ik kreeg van een tante een hele stapel oude handwerkbladen en daar stonden deze patronen in.En nog heel veel meer ideeën en technieken. (en ik wil alles wel meteen gaan maken)
Ik kon nu ook mijn snijmat en mesjes uitproberen die ik op de handwerkbeurs in Zwolle heb gekocht.


  Moet er nog wel wat meer handigheid in krijgen,heb nu zelfs ongemerkt geprobeerd het liniaal door midden te snijden. Oei zo wordt het mesje wel snel bot.                                                                                                                                                                               

1 opmerking:

  1. Mooie kaarten! Leuk om de narcis in te kleuren. Dat geeft toch weer een heel ander effect.

    Het is heerlijk om een stapel oude handwerkbladen door te neuzen. Er staat altijd wel iets leuks in en ik heb ook gemerkt dat handwerktechnieken ook steeds weer terug komen. Wie had kunnen denken dat de granny squares weer zo populair zouden worden?

    Fijne avond nog en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen